Selamlar, yakın zamanda araç devir alan var mı? Biz akrabamızdan araç alacağız parayı nakit olarak vereceğiz. Fakat sistem değişmiş bankadan göndermek zorunlu diyen de var zorunlu değil diyen de var. Net bilgisi olan var mı? Ona göre paramızı bankaya yatıracağız.
Selamlar.
Nakit parayla devir işlemi artık bitti hocam, eskidendi o, banka üzerinden gönderim zorunlu.
https://portal.tnb.org.tr/Sayfalar/GuvenliOdemeHiz.aspx