xhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, yakın zamanda araç devir alan var mı? Biz akrabamızdan araç alacağız parayı nakit olarak vereceğiz. Fakat sistem değişmiş bankadan göndermek zorunlu diyen de var zorunlu değil diyen de var. Net bilgisi olan var mı? Ona göre paramızı bankaya yatıracağız.
Senet ile ödeyecek diyorsunuz hocam bugün aldım yeni araç noter kendisi dedi direkt senet ile yapalım uğraşmayın diye bi senet yok ortada sadece araçı senet ile verdim diyorsun okadar