az yakan arabalar
14
●552
- 17-05-2024, 14:34:00Merhaba arkadaşlar, yeni bir araba arıyorum. Şu anda kullandığım araba Golf 6 1.4 TSI manuel ve biraz fazla yakıt tüketiyor. Daha az yakıt tüketen, otomatik vitesli bir sedan arıyorum. Şu anki arabamı satıp üzerine biraz ekleyerek almayı planlıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum
- 17-05-2024, 14:39:40yok hocam yakmıyor arabam km ye 3.35 krş yakıyor fazla geliyor.
kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-05-2024, 14:39:45hocam ben de 1.4 2004 kasa corsa var benzinli 3,8 yakıyor hiç az değil vallakaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2024, 14:40:43Tüp tak hocam ne yapıyorsun benimki 1.68 kurul yakıyor 😂 1.4 dizeller sanırım Şuan 2-2,5 civarı yakıyorpiyade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2024, 14:42:081.68 çok iyiymiş araba nekaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2024, 14:42:11LPG'li Civic 2012-2015 kasalar güzel. Az da yakıyor. En beğendiğim kasası bu
- 17-05-2024, 14:43:33hocam daha önceden lpg li arabam vardı araba seyir halindeyken yanmıştı o zaman hurdacıya vermiştik lpgden uzak duruyorum.sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2024, 14:45:09Nissan almera 1.5 motor benzin lpg çoğu şehir için dün yakıt aldım 350 km 590tl.mehdnz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle