Merhaba arkadaşlar, yeni bir araba arıyorum. Şu anda kullandığım araba Golf 6 1.4 TSI manuel ve biraz fazla yakıt tüketiyor. Daha az yakıt tüketen, otomatik vitesli bir sedan arıyorum. Şu anki arabamı satıp üzerine biraz ekleyerek almayı planlıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum