• 17-05-2024, 14:48:07
    #10
    Hybrid düşünürseniz hyundai ioniq bakın hocam. Yakıtı kokluyordu bir müddet kullanmıştım.
  • 17-05-2024, 14:50:06
    #11
    Corsa 2008 1.4 Otomatik LPG'de 1.60TL yakıyor şu an.
  • 17-05-2024, 14:58:00
    #12
    Şu zamana kadar gördüğüm en düşük yakan araba, 2007 fiesta dizeldi. Fakat sedan istediğiniz için sizin işinize yaramaz gibi.
  • 17-05-2024, 15:03:49
    #13
    Ya Clio 1.2 dizel gibi bir araç yada hybrid bir araç alacaksınız hocam çok fazla seçeneğiniz yok LPG'yi eleyince
  • 17-05-2024, 18:43:31
    #14
    1.2 TDI-1.4 TDI-1.6 TDI motorlu polo
    1.5 dci clio
    1.3-1.6 mjet egea
  • 17-05-2024, 18:54:34
    #15
    mehdnz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam yakmıyor arabam km ye 3.35 krş yakıyor fazla geliyor.
    Hocam aynı bu araçtan benzinli daha az yakan araba bulursanız bana da haber verin beraber değiştirelim 1.4 tsi Otomatik DSG Passat sahibi olarak söylüyorum aynı özellikte bu araçlardan daha az yakanı bulamazsınız imkansız bunun yerine LPG’ye yönelmenizi tavsiye ediyorum araç sınıfını değiştirecekseniz o ayrı ama aynı sürüş zevkini alamazsınız