yok hocam yakmıyor arabam km ye 3.35 krş yakıyor fazla geliyor.
Hocam aynı bu araçtan benzinli daha az yakan araba bulursanız bana da haber verin beraber değiştirelim 1.4 tsi Otomatik DSG Passat sahibi olarak söylüyorum aynı özellikte bu araçlardan daha az yakanı bulamazsınız imkansız bunun yerine LPGye yönelmenizi tavsiye ediyorum araç sınıfını değiştirecekseniz o ayrı ama aynı sürüş zevkini alamazsınız