yok hocam yakmıyor arabam km ye 3.35 krş yakıyor fazla geliyor.
kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.4 az yakar daha az yakması için 1.0 motorlu araçlara bakacaksınız ayrıca otomatik olması da yakıt tüketimini arttırır