sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LPG'li Civic 2012-2015 kasalar güzel. Az da yakıyor. En beğendiğim kasası bu
hocam daha önceden lpg li arabam vardı araba seyir halindeyken yanmıştı o zaman hurdacıya vermiştik lpgden uzak duruyorum.