hocam şöyle bir sıkıntısı daha var. 76 dairelik 2 bloklu bir rezidans da evim diyelim

otoparka araçlar ancak sıgıyor . 30 tane elektirkli araça olsa sitede . diyelim 10 tane şarj ekledin. kim hangi sırayla nasıl sarj edecek . bir de 8 ssaat felan sürüyor .
bu tarz şeylerinde bir kanununu, kuralı çıkması lazım yasa ile.
ama müstakil dairen varsa sıkıntı yok bence
2 patronum ortaklar aynı binada oturuyolar 2 tane elektrikli mercedes aldılar otoparklarına kendileri şarj ünitesi kurdular 2 tane ama herkesin öyle bir imkanı yokki di mi

Kaç kişi müstakil evde oturabiliyor yada kaç kişi otoparkına elektrikli ara istasyonu kurdurabilir.
Şarj edeyim desen saatlerce bekleyeceksin dediğiniz gibi o yüzden bence elektrikli konforlu ama çok sıkıntılı. Güneş enerjisi vs kendi elektriğini bi şekilde giderken yenileyebilmeli yada