• 19-02-2024, 10:33:35
    #37
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi 5-10 sene içinde elektrikli araçların yok olacağı söyleniyor hocam.
    Ayrıca Allah korusun deprem olsa bi şey olsa şarjın bitti mi kıpırdayamazsın bile. Ama benzin mazot bulabilirsin.

    yarını düşünmek lazım bence elektrikliden kaçmalı şuan insanlarbi hevesle milyonlar veriyor ama sonrası kötü olabilir
    hocam şöyle bir sıkıntısı daha var. 76 dairelik 2 bloklu bir rezidans da evim diyelim otoparka araçlar ancak sıgıyor . 30 tane elektirkli araça olsa sitede . diyelim 10 tane şarj ekledin. kim hangi sırayla nasıl sarj edecek . bir de 8 ssaat felan sürüyor .
    bu tarz şeylerinde bir kanununu, kuralı çıkması lazım yasa ile.
    ama müstakil dairen varsa sıkıntı yok bence
  • 19-02-2024, 10:37:18
    #38
    doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şöyle bir sıkıntısı daha var. 76 dairelik 2 bloklu bir rezidans da evim diyelim otoparka araçlar ancak sıgıyor . 30 tane elektirkli araça olsa sitede . diyelim 10 tane şarj ekledin. kim hangi sırayla nasıl sarj edecek . bir de 8 ssaat felan sürüyor .
    bu tarz şeylerinde bir kanununu, kuralı çıkması lazım yasa ile.
    ama müstakil dairen varsa sıkıntı yok bence
    2 patronum ortaklar aynı binada oturuyolar 2 tane elektrikli mercedes aldılar otoparklarına kendileri şarj ünitesi kurdular 2 tane ama herkesin öyle bir imkanı yokki di mi Kaç kişi müstakil evde oturabiliyor yada kaç kişi otoparkına elektrikli ara istasyonu kurdurabilir.
    Şarj edeyim desen saatlerce bekleyeceksin dediğiniz gibi o yüzden bence elektrikli konforlu ama çok sıkıntılı. Güneş enerjisi vs kendi elektriğini bi şekilde giderken yenileyebilmeli yada
  • 19-02-2024, 10:41:35
    #39
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 patronum ortaklar aynı binada oturuyolar 2 tane elektrikli mercedes aldılar otoparklarına kendileri şarj ünitesi kurdular 2 tane ama herkesin öyle bir imkanı yokki di mi Kaç kişi müstakil evde oturabiliyor yada kaç kişi otoparkına elektrikli ara istasyonu kurdurabilir.
    Şarj edeyim desen saatlerce bekleyeceksin dediğiniz gibi o yüzden bence elektrikli konforlu ama çok sıkıntılı. Güneş enerjisi vs kendi elektriğini bi şekilde giderken yenileyebilmeli yada
    Hocam 30 araç için otoparkta 30 şarj cihazi ekleyecek yer de lazım 😁 kaldıki 70 araç tamami geçse elektrokliye başka çözümler lazım. Millet birbirine girer yoksa, şarj kavgaları başlar:/

    Devletin bu işle ilgili bir yasa çıkarması şart eğer elektrikli araçlar cok nyayginlasirsa🤷*♂️

    Bu arada bende elektrikli araç almayı dusundum ama şimdilik vaz gectim.
  • 19-02-2024, 10:46:37
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Şu an 1.365.000 TL'ye Omada 5 Çift renk için ödeme yapacağım bu konuyu şans eseri gördüm. Hyundai kona aracım vardı konadan öncede leon aracım (2021 model yeni kasa) aracım oldu. Fakat herkes nedense önyargılı adamlar tüm türkiye genelinde servis ağı kurdular çok kısa bir sürede çok büyük bir yatırım ile geldiler türkiyeye herkes çin malı araba diyor ama avrupada üst sıralarda yer almaya başladı suv satışlarında araç gerçekten f/p gidip alman,japon arabalarına +1m vermekten ise alırım çin malı araba binerim
  • 19-02-2024, 10:52:11
    #41
    UgurBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an 1.365.000 TL'ye Omada 5 Çift renk için ödeme yapacağım bu konuyu şans eseri gördüm. Hyundai kona aracım vardı konadan öncede leon aracım (2021 model yeni kasa) aracım oldu. Fakat herkes nedense önyargılı adamlar tüm türkiye genelinde servis ağı kurdular çok kısa bir sürede çok büyük bir yatırım ile geldiler türkiyeye herkes çin malı araba diyor ama avrupada üst sıralarda yer almaya başladı suv satışlarında araç gerçekten f/p gidip alman,japon arabalarına +1m vermekten ise alırım çin malı araba binerim
    Hocam normal birndurum. Yasinizi bilemedim ama Chery daha öncede tr pazarına girdi ve facia ile sonuçlandı. Millet de haklı yani. Ya yine çeker giderlerse diye. Ozaman tabi araci bir firma(distrubutor) kullanmıştı.

    Ama sanırım bu sefer durum farklı. Bizzat firma kendisi girdi te ye cherry olarak.
  • 19-02-2024, 11:11:29
    #42
    Üyeliği durduruldu
    doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam normal birndurum. Yasinizi bilemedim ama Chery daha öncede tr pazarına girdi ve facia ile sonuçlandı. Millet de haklı yani. Ya yine çeker giderlerse diye. Ozaman tabi araci bir firma(distrubutor) kullanmıştı.

    Ama sanırım bu sefer durum farklı. Bizzat firma kendisi girdi te ye cherry olarak.
    Onu bildiğimiz için zaten güvenerek alıyoruz. Daha önce girdiği firma mermerlermiydi neydi öyle bir şey hatırlıyorum. Fakat şuan firmanın bizzat kendisi geldi. Chery dediğimiz firma Land rover & Jaguar ile işbirliği içerisinde üretimlerine devam ediyor ve arkasında çin hükümeti var sağlamlar eskisi gibi müşterilerini mağdur etmeyeceklerdir.
  • 19-02-2024, 11:24:09
    #43
    Chery 8 Pro dediğiniz araç D Suv bir araç. D Suv segmentinde full donanım diğer araç fiyatlarına bakın 1.5m yakını varsa onu alın. Yakını diyorum ama sanırım en yakını 2.3 civarından başlıyor. Ayrıca D Suv olup az yakan bir araç varsa onu da tercih edebilirsiniz.
  • 19-02-2024, 11:49:27
    #44
    Alınır. Diğer araçlar ellerinde olmasına rağmen seçime kadar yok çekmeye başladılar yine. Ama chery yok çekmiyor. Gayet güzel ilgileniyorlar.
  • 19-02-2024, 11:53:35
    #45
    Kullananların memnun, kullanmayanların ağır eleştirdiği araç