Şu an 1.365.000 TL'ye Omada 5 Çift renk için ödeme yapacağım bu konuyu şans eseri gördüm. Hyundai kona aracım vardı konadan öncede leon aracım (2021 model yeni kasa) aracım oldu. Fakat herkes nedense önyargılı adamlar tüm türkiye genelinde servis ağı kurdular çok kısa bir sürede çok büyük bir yatırım ile geldiler türkiyeye herkes çin malı araba diyor ama avrupada üst sıralarda yer almaya başladı suv satışlarında araç gerçekten f/p gidip alman,japon arabalarına +1m vermekten ise alırım çin malı araba binerim
Hocam normal birndurum. Yasinizi bilemedim ama Chery daha öncede tr pazarına girdi ve facia ile sonuçlandı. Millet de haklı yani. Ya yine çeker giderlerse diye. Ozaman tabi araci bir firma(distrubutor) kullanmıştı.
Ama sanırım bu sefer durum farklı. Bizzat firma kendisi girdi te ye cherry olarak.