Bi 5-10 sene içinde elektrikli araçların yok olacağı söyleniyor hocam.
Ayrıca Allah korusun deprem olsa bi şey olsa şarjın bitti mi kıpırdayamazsın bile. Ama benzin mazot bulabilirsin.
yarını düşünmek lazım bence elektrikliden kaçmalı şuan insanlarbi hevesle milyonlar veriyor ama sonrası kötü olabilir
hocam şöyle bir sıkıntısı daha var. 76 dairelik 2 bloklu bir rezidans da evim diyelim

otoparka araçlar ancak sıgıyor . 30 tane elektirkli araça olsa sitede . diyelim 10 tane şarj ekledin. kim hangi sırayla nasıl sarj edecek . bir de 8 ssaat felan sürüyor .
bu tarz şeylerinde bir kanununu, kuralı çıkması lazım yasa ile.
ama müstakil dairen varsa sıkıntı yok bence