Şu an 1.365.000 TL'ye Omada 5 Çift renk için ödeme yapacağım bu konuyu şans eseri gördüm. Hyundai kona aracım vardı konadan öncede leon aracım (2021 model yeni kasa) aracım oldu. Fakat herkes nedense önyargılı adamlar tüm türkiye genelinde servis ağı kurdular çok kısa bir sürede çok büyük bir yatırım ile geldiler türkiyeye herkes çin malı araba diyor ama avrupada üst sıralarda yer almaya başladı suv satışlarında araç gerçekten f/p gidip alman,japon arabalarına +1m vermekten ise alırım çin malı araba binerim