2 patronum ortaklar aynı binada oturuyolar 2 tane elektrikli mercedes aldılar otoparklarına kendileri şarj ünitesi kurdular 2 tane ama herkesin öyle bir imkanı yokki di mi

Kaç kişi müstakil evde oturabiliyor yada kaç kişi otoparkına elektrikli ara istasyonu kurdurabilir.
Şarj edeyim desen saatlerce bekleyeceksin dediğiniz gibi o yüzden bence elektrikli konforlu ama çok sıkıntılı. Güneş enerjisi vs kendi elektriğini bi şekilde giderken yenileyebilmeli yada
Hocam 30 araç için otoparkta 30 şarj cihazi ekleyecek yer de lazım 😁 kaldıki 70 araç tamami geçse elektrokliye başka çözümler lazım. Millet birbirine girer yoksa, şarj kavgaları başlar:/
Devletin bu işle ilgili bir yasa çıkarması şart eğer elektrikli araçlar cok nyayginlasirsa🤷*♂️
Bu arada bende elektrikli araç almayı dusundum ama şimdilik vaz gectim.