doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam normal birndurum. Yasinizi bilemedim ama Chery daha öncede tr pazarına girdi ve facia ile sonuçlandı. Millet de haklı yani. Ya yine çeker giderlerse diye. Ozaman tabi araci bir firma(distrubutor) kullanmıştı.

Ama sanırım bu sefer durum farklı. Bizzat firma kendisi girdi te ye cherry olarak.
Onu bildiğimiz için zaten güvenerek alıyoruz. Daha önce girdiği firma mermerlermiydi neydi öyle bir şey hatırlıyorum. Fakat şuan firmanın bizzat kendisi geldi. Chery dediğimiz firma Land rover & Jaguar ile işbirliği içerisinde üretimlerine devam ediyor ve arkasında çin hükümeti var sağlamlar eskisi gibi müşterilerini mağdur etmeyeceklerdir.