• 25-01-2023, 09:57:06
    #1
    Merhaba aracım yok şuanda sattım aracın plakası boşta trafiğe gidip o plakayı üstüme alabiliyor muyum? ücretler hakkında bilgisi olan var mı? böyle birşey mümkün mü?

    Plakayı alırsam ne kadar süre araca takmadan durur üstümde?
  • 25-01-2023, 10:00:50
    #2
    🔎 WhoisTR.net
    Ortada bir araç olmadan üzerinize plaka alamazsınız. Eğer birkaç güne araç alacaksanız trafik tescilde bulunan görevli ile görüşüp rezerve etmesini rica edebilirsiniz.
    Onun haricinde isme plaka tahsisi gibi bir durum söz konusu değil, plaka araca tahsis edilir.
  • 25-01-2023, 10:01:52
    #3
    Alabilsiniz. İl Trafik Tescil merkezine gidin, devasa bir "bağış" karşılığımda tahsis ederler.
  • 25-01-2023, 10:08:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    En kötü 20 liralık çekme belgeli bir araba alın. plaka değişikliği olacak deyin, takın plakayı dursun üstünde.
  • 25-01-2023, 10:13:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilsiniz. İl Trafik Tescil merkezine gidin, devasa bir "bağış" karşılığımda tahsis ederler.

    3000 TL Başlıyordu sanırım normal plaka, taraftar siyasi filanda 5bin civarından başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
  • 25-01-2023, 10:41:55
    #6
    🔎 WhoisTR.net
    joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilsiniz. İl Trafik Tescil merkezine gidin, devasa bir "bağış" karşılığımda tahsis ederler.
    Ofcourse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 TL Başlıyordu sanırım normal plaka, taraftar siyasi filanda 5bin civarından başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
    Alınacak araca ait bir motor / şaşe numarası bildirilmeden plaka tahsisi mümkün değil, yanlış yönlendirmeyelim arkadaşı.
    Para ile alınabilmesi hususu yine başka, alacağı yeni aracın motor / şase numarasını bildirerek aynı plakanın rezerve edilmesini isteyebilir, bu işlem için bir bağış isteyebilirler orası tescil birimine kalmış ama ortada hiçbir araç yokken şahsınıza ait plaka alabileceğiniz bir sistem mevcut değil.
  • 25-01-2023, 10:45:02
    #7
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınacak araca ait bir motor / şaşe numarası bildirilmeden plaka tahsisi mümkün değil, yanlış yönlendirmeyelim arkadaşı.
    Para ile alınabilmesi hususu yine başka, alacağı yeni aracın motor / şase numarasını bildirerek aynı plakanın rezerve edilmesini isteyebilir, bu işlem için bir bağış isteyebilirler orası tescil birimine kalmış ama ortada hiçbir araç yokken gibi şahsınıza ait plaka alabileceğiniz bir sistem mevcut değil.
    Yapacağınız bağış oranı ya da bulacağınız "Torpil" yardımıyla herşey mümkün hocam. Arkadaşım eski aracından yeni aracına geçerken 4 ay plaka askıda kaldı. Yeni arabanın bilgileri olmadığı için, bekledi durdu öyle. Kimse de alamadı.

    Sizin söyledikleriniz kağıt üzerinde doğru ama ne yazık ki ülkemizde her şey olması gerektiği gibi ilerlemiyor
  • 25-01-2023, 10:49:36
    #8
    🔎 WhoisTR.net
    joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapacağınız bağış oranı ya da bulacağınız "Torpil" yardımıyla herşey mümkün hocam. Arkadaşım eski aracından yeni aracına geçerken 4 ay plaka askıda kaldı. Yeni arabanın bilgileri olmadığı için, bekledi durdu öyle. Kimse de alamadı.

    Sizin söyledikleriniz kağıt üzerinde doğru ama ne yazık ki ülkemizde her şey olması gerektiği gibi ilerlemiyor
    Rezerve edilmesinin mümkün olmadığını söylemiyorum ben, zaten yukarıda ki mesajlarımda da özellikle o hususu 'rezerve' olarak belirtiyorum.
    Arkadaş üzerine almak istiyor, üzerine alması mümkün değil ancak trafik tescilde yeni araç alana kadar kimseye verilmemek üzere rezerve ettirebilir.
    Artık o ilgili birim ve kendisi arasında, nasıl ettirir, bağış mı isterler, bir kutu baklava yeter mi, kaç gün / ay ettirir onu bilemem.
  • 25-01-2023, 10:51:47
    #9
    Plaka almak diye bir şey yok, bağış karşılığında plakanı ayırtabilirsin ama en geç o hafta noterde işlem yapmak kaydıyla. Plaka öyle aylarca boşta bekletilmez sen ayırttın diye. Fiyatıda çok değişken 3 binde olabilir 50 binde kombinasyona bağlı olarak.