Plaka almak diye bir şey yok, bağış karşılığında plakanı ayırtabilirsin ama en geç o hafta noterde işlem yapmak kaydıyla. Plaka öyle aylarca boşta bekletilmez sen ayırttın diye. Fiyatıda çok değişken 3 binde olabilir 50 binde kombinasyona bağlı olarak.