Alabilsiniz. İl Trafik Tescil merkezine gidin, devasa bir "bağış" karşılığımda tahsis ederler.
3000 TL Başlıyordu sanırım normal plaka, taraftar siyasi filanda 5bin civarından başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Alınacak araca ait bir motor / şaşe numarası bildirilmeden plaka tahsisi mümkün değil, yanlış yönlendirmeyelim arkadaşı.

Para ile alınabilmesi hususu yine başka, alacağı yeni aracın motor / şase numarasını bildirerek aynı plakanın rezerve edilmesini isteyebilir, bu işlem için bir bağış isteyebilirler orası tescil birimine kalmış ama ortada hiçbir araç yokken şahsınıza ait plaka alabileceğiniz bir sistem mevcut değil.