Merhaba aracım yok şuanda sattım aracın plakası boşta trafiğe gidip o plakayı üstüme alabiliyor muyum? ücretler hakkında bilgisi olan var mı? böyle birşey mümkün mü?

Plakayı alırsam ne kadar süre araca takmadan durur üstümde?