joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alabilsiniz. İl Trafik Tescil merkezine gidin, devasa bir "bağış" karşılığımda tahsis ederler.

3000 TL Başlıyordu sanırım normal plaka, taraftar siyasi filanda 5bin civarından başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam.