Selamun Aleyküm,
Devlet Memurluğum 4.ayını bitiricek kenara biraz para atmaya başlıyorum yavaş yavaş daha önce hiç araba kullanmamış biri olarak bu ay ehliyet kursuna yazılıcam. Daha sonrada kendimi gezdiricek bir araba alayım diyorum. Çocukluğumdan beri hep bmw e30 gözüme güzel geliyor ilk etapta 40-45 bin borca girmek yerine elimdeki parayla 15-20 bin arası bmw e30 alayım diyorum.Yaşadığım yer ada olduğu için trafik vs. problemi yok. Rahatla kullanırım diyorum. Ancak aracın yaşı itibariyle korkularım var araç sıkıntı çıkartır mı ? yakıt tüketimi olarak internette baktım 10-12 litre diyor cidden o kadar fazla mı yakıyor son olarak bu tür araç alsam çevre illere 250-300 km gidip gelebilir miyim yolda bırakır mı ? tavsiyelerini bekliyorum.
Örnek şu araçlar hoşuma gitti :
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74791849/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...85838066/detay
Bmw E30 Alınır mı ?
28
●7.945
- 23-04-2019, 21:38:04
- 23-04-2019, 21:40:44Temiz oynanmamış bulmak bir mucize mucizeyi bulursan kaçırma 😊 yoksa alınmazMetin2Dizayn bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 23-04-2019, 21:43:2120bin araca verirsin bi 20binde arızalarına verirsin
Yarın satarkende, 15bine satarsın. Bu tarz araçlar artık zevk için binmelik, koleksiyonluk araçlar. Alırsın zevk için uğraşır motorunu yaparsın, haftada, ayda 1 kez binersin garajında 2. yada 3. araba olarak durur. Uzak durmanı öneririm.
- 23-04-2019, 21:49:31Bu araçlar genelde oynanmış araçlardır. e30 e36 bende hastasıyım, 5 yıl önce bir tane aldık, araba ocağımıza incir ağacı dikiyordu en son bedava verdik amcama (amcam bmw motor ustası)

18-20.000 varsa bence 98 2000 polo almanı tavsiye ederim... - 23-04-2019, 21:50:19Varmı hocam ilk araç kullanıcısı için 20-25 bin tl tavsiyeniz araç fiyatları çok fazla artmış.serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adada yaşadığım için zaten adanın çevresi 40 kmSemihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yol yapmak için değilde evden sahillere, işe,markete vs. ulaşım için kullanıcam.
Dışardan görüldüğü gibi değil o zaman hocam bu araçakafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın satarkende, 15bine satarsın. Bu tarz araçlar artık zevk için binmelik, koleksiyonluk araçlar. Alırsın zevk için uğraşır motorunu yaparsın, haftada, ayda 1 kez binersin garajında 2. yada 3. araba olarak durur. Uzak durmanı öneririm.
