• 23-04-2019, 21:38:04
    #1
    Selamun Aleyküm,
    Devlet Memurluğum 4.ayını bitiricek kenara biraz para atmaya başlıyorum yavaş yavaş daha önce hiç araba kullanmamış biri olarak bu ay ehliyet kursuna yazılıcam. Daha sonrada kendimi gezdiricek bir araba alayım diyorum. Çocukluğumdan beri hep bmw e30 gözüme güzel geliyor ilk etapta 40-45 bin borca girmek yerine elimdeki parayla 15-20 bin arası bmw e30 alayım diyorum.Yaşadığım yer ada olduğu için trafik vs. problemi yok. Rahatla kullanırım diyorum. Ancak aracın yaşı itibariyle korkularım var araç sıkıntı çıkartır mı ? yakıt tüketimi olarak internette baktım 10-12 litre diyor cidden o kadar fazla mı yakıyor son olarak bu tür araç alsam çevre illere 250-300 km gidip gelebilir miyim yolda bırakır mı ? tavsiyelerini bekliyorum.
    Örnek şu araçlar hoşuma gitti :
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74791849/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...85838066/detay
  • 23-04-2019, 21:40:00
    #2
    hocam derti ile ugraşamazsın hele daha once araban olmadıysa hıc bulaşma
  • 23-04-2019, 21:40:44
    #3
    Temiz oynanmamış bulmak bir mucize mucizeyi bulursan kaçırma 😊 yoksa alınmaz
    • Metin2Dizayn
    Metin2Dizayn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-04-2019, 21:42:31
    #4
    Almış kullanmış biri olarak yazıyorum, kesinlikle alma hocam parçası dert ustası dert. En temizini alsan bile yorgun araç oluyor 30 yaşında.

    20 yaştan büyük BMW almayın bence uğraşırsınız.
  • 23-04-2019, 21:43:21
    #5
    20bin araca verirsin bi 20binde arızalarına verirsin Yarın satarkende, 15bine satarsın. Bu tarz araçlar artık zevk için binmelik, koleksiyonluk araçlar. Alırsın zevk için uğraşır motorunu yaparsın, haftada, ayda 1 kez binersin garajında 2. yada 3. araba olarak durur. Uzak durmanı öneririm.
  • 23-04-2019, 21:47:14
    #6
    Bende iyi yorum yapamayacağım.

    Kullanan arkadaşım vardı sanayiden çıkmıyordu. Sürekli bir arıza
  • 23-04-2019, 21:48:52
    #7
    eskinin derdi bitmez
  • 23-04-2019, 21:49:31
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bu araçlar genelde oynanmış araçlardır. e30 e36 bende hastasıyım, 5 yıl önce bir tane aldık, araba ocağımıza incir ağacı dikiyordu en son bedava verdik amcama (amcam bmw motor ustası)
    18-20.000 varsa bence 98 2000 polo almanı tavsiye ederim...
  • 23-04-2019, 21:50:19
    #9
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almış kullanmış biri olarak yazıyorum, kesinlikle alma hocam parçası dert ustası dert. En temizini alsan bile yorgun araç oluyor 30 yaşında.

    20 yaştan büyük BMW almayın bence uğraşırsınız.
    Varmı hocam ilk araç kullanıcısı için 20-25 bin tl tavsiyeniz araç fiyatları çok fazla artmış.

    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20bin araca verirsin bi 20binde arızalarına verirsin Yarın satarkende, 15bine satarsın. Bu tarz araçlar artık zevk için binmelik, koleksiyonluk araçlar. Alırsın zevk için uğraşır motorunu yaparsın, haftada, ayda 1 kez binersin garajında 2. yada 3. araba olarak durur. Uzak durmanı öneririm.
    Hocam adada yaşadığım için zaten adanın çevresi 40 km yol yapmak için değilde evden sahillere, işe,markete vs. ulaşım için kullanıcam.

    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende iyi yorum yapamayacağım.

    Kullanan arkadaşım vardı sanayiden çıkmıyordu. Sürekli bir arıza
    Dışardan görüldüğü gibi değil o zaman hocam bu araç