• 24-04-2019, 21:20:24
    #28
    Şöyle bir söz vardır ki bunuda çok yaşadık; "BMW ye ilk sahibi biner, sonra BMW size biner"
    2012 Model 5.20d aracımız da yaşadık biz bu sorunu düşün 2012 model
  • 06-06-2019, 02:13:04
    #29
    hocam bende bir hikayemi anlatayım. Antalya slalom ve drag yarışları ile uğraşıyorum az çok arabalarla haşır neşiriz 14 yaşımdan beri sanayideyim bir e30 sevdasına bende düştüm üzerine yeni nesil e46 motoru m50 b20 koyduk içi 2.8 di ama b28 gücünde izmirden aldık bastık marşa aydın otobanda frenler gitti yüksek hızda fren tutuyor düşük hızlarda fren sistemi yok motor freni ile durup el fren çekiyordum sadece. öyle antalyaya kadar geldim sonra akışmetre hatası verdi sonra defransiyel kırdı daha sonra defransiyeli değiştirdim defransiyeli tutan demirlerden kökledi geldi bu seferde araç 200hp civarındaydı bu arada 4. vitesten 5. vitese gaz kesmeden attıgında yola tutunamıyordu... sonra hararet sıkıntısı başladı. enjektörler tıkandı şanzıman derken ben arabaya cebimden 2 ayda 6 bin masraf yaptım sattım antalyada bmw clubumuz var herkes her ay 500 600 tl masraf ediyor desem abartmamış olurum.....

    Bmw yi bir alırken sevinirsin Birde Satarken.....



    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 bine kadar alabileceğiniz araçlar;

    VW Polo 1.4 2000 - 2002 Model düzenli olarak oksijen sensörü hatası veriyor gaz kelebeği sürekli tıkanıyor. lpg varsa uğraşıyorsunuz rolanti filan tutmuyor
    Skoda Fabia - 2000 - 2004 Model
    Opel Corsa 2000- 2002 Model hangi modelini bulacağınıza bağlı az yakar iyi yürür ama dizelleri artık özellikle antalyada duman makinesi oldu isuzu motoru var o araca o motorda büyük sürekli debraj yiyor araç bronz baskı taktırmak zorundasın oda şehir içi debrajı ayağından bir anda çekmek gibi birşey.
    Citröen C3 - 2002-2005 1.4 HDİ bu araba da güzel. C2 vts ye bindik bir halat kopardı 3 ay araba yattı parçası yok fransadan 3 bin tl ye getirdik. parçası çok pahalı kronik sorun çok veriyor sert araba konfor yok
    Hyundai Accent 1.3 1996 - 1999 fena değil. (eşimde 2007 si var 1.3 admira serisi 2 kere motor yaptırdık hararet sorunu hiç eksik olmadı )
    Renault Clio 2002-2005 Dizel / Benzin-LPG (bu araba az yakıyor ama konfor süspansiyon vs. yok) (1700 km yol yaptım balayına gittim çok az yakıt yakar arkadaşın dediği gibi konfor yok ama gidişi filan iyi uzun süreli rampalarda biraz hararet çıkabilir düşük vites düşük devirde bu sorunu aşabilirsiniz.)
    Renault Megane 1 - 1.6 - 16V - 1998-2000 (kağıt gibi araba hızlanması iyi ama 120 130 km hızda ne zaman savrulacak diye bekledim. yakıtı biraz fazla yakıyordu )
    Toyota Corolla 1995-1999 Model 1.6 XLi - Tek tavsiyem bu arabadır motor yenileme işi yapan tanıdıklarım en az bu arabadan para kazandıklarını söylüyorlar ve kendileri de biniyorlar.
    Toyota Corolla Terra - 2000 - 2002 - ben bu arabanın hastasıyım konfor ve çok sessiz olması . piyasası 25-30 arasında kesinlikle tavsiyemdir. temsili

    BMW E36'yı 25 bin'e kadar bulabilirsiniz fakat ne kadar temiz olur orası tartışılır bu BMW işi başka bi dünya çok fazla kurt var sizde kurtlar sofrasında oluyorsunuz.

    Genel olarak mantık şu olmalı bence; bir araba ne kadar modelli ise yani ne kadar genç ise o kadar az sanayiyle uğraşırsınız Markadan ziyade modele önem verin. Ben çektim siz çekmeyin.(Sadece BMW'de çekmedim Fiat,Opel grubu vs. arabalarda da modelsizlikten çektim)


    https://www.youtube.com/watch?v=aOKL2O6P1tM

    buda binip tecrübe ettiği arabalar aklınızda bulunsun.

    son notum olsun çok bilmişlik taslamak istemedim yanlış anlamayın illaki e30 diyorsanız 3.20 den aşağısını sakın almayın yürümüyor inanın ve m40 olsun m10 filan olmasın...