• 24-04-2019, 03:03:39
    #19
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varmı hocam ilk araç kullanıcısı için 20-25 bin tl tavsiyeniz araç fiyatları çok fazla artmış.
    25 bine kadar alabileceğiniz araçlar;

    VW Polo 1.4 2000 - 2002 Model
    Skoda Fabia - 2000 - 2004 Model
    Opel Corsa 2000- 2002 Model
    Citröen C3 - 2002-2005 1.4 HDİ bu araba da güzel.
    Hyundai Accent 1.3 1996 - 1999 fena değil.
    Renault Clio 2002-2005 Dizel / Benzin-LPG (bu araba az yakıyor ama konfor süspansiyon vs. yok)
    Renault Megane 1 - 1.6 - 16V - 1998-2000
    Toyota Corolla 1995-1999 Model 1.6 XLi - Tek tavsiyem bu arabadır motor yenileme işi yapan tanıdıklarım en az bu arabadan para kazandıklarını söylüyorlar ve kendileri de biniyorlar.
    Toyota Corolla Terra - 2000 - 2002 - ben bu arabanın hastasıyım konfor ve çok sessiz olması . piyasası 25-30 arasında kesinlikle tavsiyemdir. temsili

    BMW E36'yı 25 bin'e kadar bulabilirsiniz fakat ne kadar temiz olur orası tartışılır bu BMW işi başka bi dünya çok fazla kurt var sizde kurtlar sofrasında oluyorsunuz.

    Genel olarak mantık şu olmalı bence; bir araba ne kadar modelli ise yani ne kadar genç ise o kadar az sanayiyle uğraşırsınız Markadan ziyade modele önem verin. Ben çektim siz çekmeyin.(Sadece BMW'de çekmedim Fiat,Opel grubu vs. arabalarda da modelsizlikten çektim)


    https://www.youtube.com/watch?v=aOKL2O6P1tM
  • 24-04-2019, 03:10:39
    #20
    Sakın ama sakın bulaşmayın. Bu tarz arabalarla sadece sanayide dost kazanırsınız.
  • 24-04-2019, 15:28:30
    #21
    Bence almayın. Arabadan çok çeken birisi gibi yazıyorum.
  • 24-04-2019, 15:30:42
    #22
    eğer kendin araba tamircisiysen al hiç düşüne, ama bak tanıdık var falan deme kendin tamirci isen al )
  • 24-04-2019, 16:07:24
    #23
    sanayiden çıkmazssın hocam
  • 24-04-2019, 16:40:12
    #24
    dışardan görünüme bende ilk aracımda kandım mazda 323 hayatım yollarda kalmakla, ustalardan ustalara koşmakla geçti sanayicilerin iyi para kazandığı yaşayarak gördüm hele bmw çok çok dikkat
  • 24-04-2019, 20:20:54
    #25
    90 model E30 ile 230 basmisligim var 1.6 motor.
    94 model E36 aldım sonra pisman oldum.
    E30 candır ama çok eskidi artık.
    En kotu e,46 filan almak lazım 😀



    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence almayın. Arabadan çok çeken birisi gibi yazıyorum.
    Valla doğru şu an en yakın dostlarından biri BMW servisi sahibi. Adama bedava site yapmisligim var o da benim kavgam dovusum olduğumda yanımdaydı . öyle can ciğer olduk . Bu tür araçların tek avantajı bu saniyede dost edjnirsin yukarda arkadasta yazmış zaten 🤣
  • 24-04-2019, 20:50:05
    #26
    Hocam parana yazık alma bence
  • 24-04-2019, 20:52:01
    #27
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 model E30 ile 230 basmisligim var 1.6 motor.
    94 model E36 aldım sonra pisman oldum.
    E30 candır ama çok eskidi artık.
    En kotu e,46 filan almak lazım 😀




    Valla doğru şu an en yakın dostlarından biri BMW servisi sahibi. Adama bedava site yapmisligim var o da benim kavgam dovusum olduğumda yanımdaydı . öyle can ciğer olduk . Bu tür araçların tek avantajı bu saniyede dost edjnirsin yukarda arkadasta yazmış zaten 🤣
    vallla ben eski merso almstm sanayiden cikamadim 1 yil her hafta sanayicilerinde hepsi ***********