90 model E30 ile 230 basmisligim var 1.6 motor.
94 model E36 aldım sonra pisman oldum.
E30 candır ama çok eskidi artık.
En kotu e,46 filan almak lazım 😀
Bence almayın. Arabadan çok çeken birisi gibi yazıyorum.
Valla doğru şu an en yakın dostlarından biri BMW servisi sahibi. Adama bedava site yapmisligim var o da benim kavgam dovusum olduğumda yanımdaydı . öyle can ciğer olduk . Bu tür araçların tek avantajı bu saniyede dost edjnirsin yukarda arkadasta yazmış zaten 🤣