Selamun Aleyküm,
Devlet Memurluğum 4.ayını bitiricek kenara biraz para atmaya başlıyorum yavaş yavaş daha önce hiç araba kullanmamış biri olarak bu ay ehliyet kursuna yazılıcam. Daha sonrada kendimi gezdiricek bir araba alayım diyorum. Çocukluğumdan beri hep bmw e30 gözüme güzel geliyor ilk etapta 40-45 bin borca girmek yerine elimdeki parayla 15-20 bin arası bmw e30 alayım diyorum.Yaşadığım yer ada olduğu için trafik vs. problemi yok. Rahatla kullanırım diyorum. Ancak aracın yaşı itibariyle korkularım var araç sıkıntı çıkartır mı ? yakıt tüketimi olarak internette baktım 10-12 litre diyor cidden o kadar fazla mı yakıyor son olarak bu tür araç alsam çevre illere 250-300 km gidip gelebilir miyim yolda bırakır mı ? tavsiyelerini bekliyorum.
Örnek şu araçlar hoşuma gitti :
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...74791849/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...85838066/detay