Almış kullanmış biri olarak yazıyorum, kesinlikle alma hocam parçası dert ustası dert. En temizini alsan bile yorgun araç oluyor 30 yaşında.
20 yaştan büyük BMW almayın bence uğraşırsınız.
Varmı hocam ilk araç kullanıcısı için 20-25 bin tl tavsiyeniz araç fiyatları çok fazla artmış.
20bin araca verirsin bi 20binde arızalarına verirsin

Yarın satarkende, 15bine satarsın. Bu tarz araçlar artık zevk için binmelik, koleksiyonluk araçlar. Alırsın zevk için uğraşır motorunu yaparsın, haftada, ayda 1 kez binersin garajında 2. yada 3. araba olarak durur. Uzak durmanı öneririm.
Hocam adada yaşadığım için zaten adanın çevresi 40 km

yol yapmak için değilde evden sahillere, işe,markete vs. ulaşım için kullanıcam.
Bende iyi yorum yapamayacağım.
Kullanan arkadaşım vardı sanayiden çıkmıyordu. Sürekli bir arıza
Dışardan görüldüğü gibi değil o zaman hocam bu araç