Merhabalar,
Uzun süredir araç arayışı içerisindeydim. Dün ani bir kararla kia 2.el bayisine gittim ve ceed station 2012 en dolu paket'inden satın aldım.
1.6 motor 128 beygir, otomatik ve dizel. 51.000'de kmsi. Sunroof olsun, hız sabitleyici olsun her şey var.
Daha önce kia ceed kullanan var mı?
Kia Ceed Kullanan var mı?
10
●1.080
- 16-10-2016, 17:11:32
- 06-11-2016, 21:59:21HAyırlı olsun
Forumda araç tavsiyesi kısmında genelde tavsiye ettiğim ama bazilarinin bilmeden binmeden boş konuştuğu az yakan full dolu olup performansı yüksek bir araç
Ceed in öncesi rio modeliydi oda efsanedir
Uzun süre kullanacaksaniz yazılım yaptırın derim - 06-11-2016, 22:01:50Full + full hocam çok hoşuma gidiyor.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süre kullanacağım, 128bg dendi bize tam bilmiyorum normalleri 110bg galiba. En az 3 yılı var bizde. Beygir olarak mı bir yazılım demiştiniz? - 06-11-2016, 22:22:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yakıt cimrisimi ? 2015 full paket kullandım performans olarak mükemmel bir araç tabi cebinizde paranız varsa.Şehir içinde 40 kuruş yaktığım bile oldusitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2016, 22:28:48Tork ve beygir artışı için yazılım hocamsitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2016, 02:16:07Sağolun hocamxgitarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam İstanbul'dan Kırıkkale'ye 18 kuruş yaktı, şehir içi 25 kuruş yakıyor.iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Getz vardı 50 kuruş yakıyordu benzinli ondan sonra bu benim için mükemmel.
40 kuruş aşırı yakmış hocam sizinki.
Bi araştırayım hocam tamamdır.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakıt cimrisi bir araç.