• 16-10-2016, 17:11:32
    #1
    Merhabalar,

    Uzun süredir araç arayışı içerisindeydim. Dün ani bir kararla kia 2.el bayisine gittim ve ceed station 2012 en dolu paket'inden satın aldım.
    1.6 motor 128 beygir, otomatik ve dizel. 51.000'de kmsi. Sunroof olsun, hız sabitleyici olsun her şey var.

    Daha önce kia ceed kullanan var mı?
  • 06-11-2016, 21:03:00
    #2
    Güncelleyelim yakıt cimrisi bir araç.
  • 06-11-2016, 21:59:21
    #3
    HAyırlı olsun
    Forumda araç tavsiyesi kısmında genelde tavsiye ettiğim ama bazilarinin bilmeden binmeden boş konuştuğu az yakan full dolu olup performansı yüksek bir araç

    Ceed in öncesi rio modeliydi oda efsanedir

    Uzun süre kullanacaksaniz yazılım yaptırın derim
  • 06-11-2016, 22:01:50
    #4
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HAyırlı olsun
    Forumda araç tavsiyesi kısmında genelde tavsiye ettiğim ama bazilarinin bilmeden binmeden boş konuştuğu az yakan full dolu olup performansı yüksek bir araç

    Ceed in öncesi rio modeliydi oda efsanedir

    Uzun süre kullanacaksaniz yazılım yaptırın derim
    Full + full hocam çok hoşuma gidiyor.

    Uzun süre kullanacağım, 128bg dendi bize tam bilmiyorum normalleri 110bg galiba. En az 3 yılı var bizde. Beygir olarak mı bir yazılım demiştiniz?
  • 06-11-2016, 22:14:09
    #5
    Hocam bende de Kia Rio 2014 var. Yakıt tüketimi cee'd lerde biraz yüksek olduğu için Rio aldım. KİA'den genel itibari ile oldukça memnunum. Size de aracınız hayırlı olsun.
  • 06-11-2016, 22:22:11
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleyelim yakıt cimrisi bir araç.
    yakıt cimrisimi ? 2015 full paket kullandım performans olarak mükemmel bir araç tabi cebinizde paranız varsa.Şehir içinde 40 kuruş yaktığım bile oldu
  • 06-11-2016, 22:28:48
    #7
    sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Full + full hocam çok hoşuma gidiyor.

    Uzun süre kullanacağım, 128bg dendi bize tam bilmiyorum normalleri 110bg galiba. En az 3 yılı var bizde. Beygir olarak mı bir yazılım demiştiniz?
    Tork ve beygir artışı için yazılım hocam
  • 07-11-2016, 02:16:07
    #8
    xgitarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende de Kia Rio 2014 var. Yakıt tüketimi cee'd lerde biraz yüksek olduğu için Rio aldım. KİA'den genel itibari ile oldukça memnunum. Size de aracınız hayırlı olsun.
    Sağolun hocam
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakıt cimrisimi ? 2015 full paket kullandım performans olarak mükemmel bir araç tabi cebinizde paranız varsa.Şehir içinde 40 kuruş yaktığım bile oldu
    Hocam İstanbul'dan Kırıkkale'ye 18 kuruş yaktı, şehir içi 25 kuruş yakıyor.

    Getz vardı 50 kuruş yakıyordu benzinli ondan sonra bu benim için mükemmel.

    40 kuruş aşırı yakmış hocam sizinki.

    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tork ve beygir artışı için yazılım hocam
    Bi araştırayım hocam tamamdır.
  • 07-11-2016, 02:25:42
    #9
    Kaça aldın dost ikincel piyasası nasıl ?