• 07-11-2016, 09:40:58
    #10
    Hayırlı uğurlu olsun hocam.
    Dün bende bu mereti kullandım ilk defa. Accent eram var, satmayı düşünmeye başladım bile.
  • 07-11-2016, 13:07:02
    #11
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaça aldın dost ikincel piyasası nasıl ?
    Hocam bizimki full + full olunca biraz pahalıya denk geldi. Yaklaşık 47 civarına hocam. ama 37-38 den başlıyor bu modeller 50ye kadar var. Memlekete getirdim arabayı direk 48e bana sat diyen oldu arabayı yıkatırken

    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun hocam.
    Dün bende bu mereti kullandım ilk defa. Accent eram var, satmayı düşünmeye başladım bile.
    Sağolun hocam. Accentlerde atik arabalar hyundai ile kia aynı firma galiba . Ama bu araba benimde çok hoşuma gitti ilginç bir şekilde alırken önyargı vardı ama hepsini aştım