HAyırlı olsun
Forumda araç tavsiyesi kısmında genelde tavsiye ettiğim ama bazilarinin bilmeden binmeden boş konuştuğu az yakan full dolu olup performansı yüksek bir araç
Ceed in öncesi rio modeliydi oda efsanedir
Uzun süre kullanacaksaniz yazılım yaptırın derim
Full + full hocam çok hoşuma gidiyor.
Uzun süre kullanacağım, 128bg dendi bize tam bilmiyorum normalleri 110bg galiba. En az 3 yılı var bizde. Beygir olarak mı bir yazılım demiştiniz?