Merhabalar,

Uzun süredir araç arayışı içerisindeydim. Dün ani bir kararla kia 2.el bayisine gittim ve ceed station 2012 en dolu paket'inden satın aldım.
1.6 motor 128 beygir, otomatik ve dizel. 51.000'de kmsi. Sunroof olsun, hız sabitleyici olsun her şey var.

Daha önce kia ceed kullanan var mı?