Hocam bende de Kia Rio 2014 var. Yakıt tüketimi cee'd lerde biraz yüksek olduğu için Rio aldım. KİA'den genel itibari ile oldukça memnunum. Size de aracınız hayırlı olsun.
Sağolun hocam
yakıt cimrisimi ? 2015 full paket kullandım performans olarak mükemmel bir araç tabi cebinizde paranız varsa.Şehir içinde 40 kuruş yaktığım bile oldu
Hocam İstanbul'dan Kırıkkale'ye 18 kuruş yaktı, şehir içi 25 kuruş yakıyor.
Getz vardı 50 kuruş yakıyordu benzinli ondan sonra bu benim için mükemmel.
40 kuruş aşırı yakmış hocam sizinki.
Tork ve beygir artışı için yazılım hocam
Bi araştırayım hocam tamamdır.