• 18-12-2015, 14:22:25
    #1
    Arkadaşlar merhaba

    38-39 bin lira üst limitli araç almayı planlıyorum. Aklımdan geçen ise

    Citröen C-elysee exclusive 1.6 hdi

    Bu araç hakkındaki düşünceleriniz nedir ? Tavsiye edeceğiniz farklı bir araç varmıdır ?
  • 18-12-2015, 14:27:20
    #2
    Yakıt konusunda cimri biriyseniz kesinlikle clio 4 diyorum hatchback ama bilmiyorum size uyar mı fiesta da aynı şekilde yakıtta çok cimri
  • 18-12-2015, 14:34:55
    #3
    Hocam nasıl bir araç istediğinizi yazarsanız bir kaç tavsiye de bulunayım.
    Yakıt, uzun yol mu? şehir içi mi?
    Sağlamlık, rahatlık gibi
  • 18-12-2015, 14:43:27
    #4
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıt konusunda cimri biriyseniz kesinlikle clio 4 diyorum hatchback ama bilmiyorum size uyar mı fiesta da aynı şekilde yakıtta çok cimri
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl bir araç istediğinizi yazarsanız bir kaç tavsiye de bulunayım.
    Yakıt, uzun yol mu? şehir içi mi?
    Sağlamlık, rahatlık gibi
    Renault a karşı oldum olası bir antipatim var sadece flueance modeli hoşuma gidiyor onunda iç konsolu takoz gibi

    Ağırlık şehir içi, olursa yılda 1 - 2 defa uzun yol. Yıllık ortalama 7-8bin km. yaparım maksimum..

    Modelli araç istiyorum, C-elysee gerek konfor gerekse donanım olarak beklentilerimi karşılar gibi duruyor, Sedan istiyorum
  • 18-12-2015, 15:00:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İllaki biliyorsunuzdur ancak ben yine de bir tavsiyede bulunmak isterim sizlere.

    Fransız araçlarına pek sıcak bakmayın. Peugeot Citroen Renault gibi..

    Bütçeniz oldukça iyi size alman araçları arasında bir kaç önerim olabilir. Segment belirtmemişsiniz Sedan olacak demişsiniz.

    Araç alırken özellikle Alman İspanyol Japon Amerikan araçları öncelikle tercih nedeniniz olursa size üzmez diye düşünüyorum. Aşağıda yazacağım bazı araçlar Marka olarak kesinlikle şüphe duymayacağınız markalardır. Mazda ve Mitsubishi hariç kalan araçların satışları oldukça hızlıdır. 2 3 yıl gibi bir süre binmeyi düşünüyorsanız gözü kapalı hepsine bakabilirsiniz. Yer alan araçlar kendini Dünya çapında kanıtlamıştır. Baktiğiniz Fluence modeline benzemez.

    Wolkswagen Jetta 2007 - 2009 Comfortline 1.6 102 HP Benzin + lpg
    (FSI Kesinlikle almayın)

    Toyota Avensis 2006 2007 Elegant 1.6 Benzin + lpg

    Toyota Corolla 1.4 1.4 D-4D Dizel

    Mazda 3 1.6 2006 - 2008

    Volvo 2005 1.6 Dizel

    Mitsubishi Lancer İnvite Benzin + Lpg 2010 - 2011

    Yardımcı olabileceğimiz konu olursa yazarsanız yardımcı oluruz.
  • 18-12-2015, 15:36:08
    #6
    Hocam bende @t0praK Arkadaşa kesinlikle katılıyorum.
    Alman arabaları orta seviye ve hatta üst seviye insanlara hitap eden tek cinstir.
    Örneğin bende 1 sene önce 95 model Opel Vectra 2.0 vardı Hocam. Normalde alt seviye bir araba 13bin TL civarında piyasası var. Her ay Memleketime gittim geldim 9 ay boyunca. 1 kez ne sıkıntı verdi ne de bir sorunum oldu. Rahatlık dersen zaten bu fiyata alabilecğein en rahatı, sağlamlık dersen yine aynı şekilde, yakın 20Kr. yakıyordum uzun yolda, şehir için 30-35Kr.
    Ve daha bunun gibi birsürü Opel maceram oldu.
    Sizin bütçeniz çok sağlam olduğundan Size Honda, Wolkswagen, Opel.
    Bu üçü arasında düşünmenizi tavsiye ederim.
    Honda da modelinin kaç olduğu önemli bile değil paranıza göre Civic,
    WW ise Passat yada Golf,
    Opel İnsg, Astra, Vectra.
    Tavsiyemdir.
  • 18-12-2015, 15:48:23
    #7
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İllaki biliyorsunuzdur ancak ben yine de bir tavsiyede bulunmak isterim sizlere.

    Fransız araçlarına pek sıcak bakmayın. Peugeot Citroen Renault gibi..

    Bütçeniz oldukça iyi size alman araçları arasında bir kaç önerim olabilir. Segment belirtmemişsiniz Sedan olacak demişsiniz.

    Araç alırken özellikle Alman İspanyol Japon Amerikan araçları öncelikle tercih nedeniniz olursa size üzmez diye düşünüyorum. Aşağıda yazacağım bazı araçlar Marka olarak kesinlikle şüphe duymayacağınız markalardır. Mazda ve Mitsubishi hariç kalan araçların satışları oldukça hızlıdır. 2 3 yıl gibi bir süre binmeyi düşünüyorsanız gözü kapalı hepsine bakabilirsiniz. Yer alan araçlar kendini Dünya çapında kanıtlamıştır. Baktiğiniz Fluence modeline benzemez.

    Wolkswagen Jetta 2007 - 2009 Comfortline 1.6 102 HP Benzin + lpg
    (FSI Kesinlikle almayın)

    Toyota Avensis 2006 2007 Elegant 1.6 Benzin + lpg

    Toyota Corolla 1.4 1.4 D-4D Dizel

    Mazda 3 1.6 2006 - 2008

    Volvo 2005 1.6 Dizel

    Mitsubishi Lancer İnvite Benzin + Lpg 2010 - 2011

    Yardımcı olabileceğimiz konu olursa yazarsanız yardımcı oluruz.

    Mitsubishi Lancer İnvite Benzin + Lpg 2010 - 2011 tavsiye ederim yanlız yedek parçası çok pahalı ve bulunmuyor bende türkiyede belirli sayıda üretilen hatchback modeli vardı az felan yakmıyor ama deli gib igidiyor araba şahane ya şimdi aveo kullanıyorum onun kadar iyi değil
  • 18-12-2015, 16:17:24
    #8
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İllaki biliyorsunuzdur ancak ben yine de bir tavsiyede bulunmak isterim sizlere.

    Fransız araçlarına pek sıcak bakmayın. Peugeot Citroen Renault gibi..

    Bütçeniz oldukça iyi size alman araçları arasında bir kaç önerim olabilir. Segment belirtmemişsiniz Sedan olacak demişsiniz.

    Araç alırken özellikle Alman İspanyol Japon Amerikan araçları öncelikle tercih nedeniniz olursa size üzmez diye düşünüyorum. Aşağıda yazacağım bazı araçlar Marka olarak kesinlikle şüphe duymayacağınız markalardır. Mazda ve Mitsubishi hariç kalan araçların satışları oldukça hızlıdır. 2 3 yıl gibi bir süre binmeyi düşünüyorsanız gözü kapalı hepsine bakabilirsiniz. Yer alan araçlar kendini Dünya çapında kanıtlamıştır. Baktiğiniz Fluence modeline benzemez.

    Wolkswagen Jetta 2007 - 2009 Comfortline 1.6 102 HP Benzin + lpg
    (FSI Kesinlikle almayın)

    Toyota Avensis 2006 2007 Elegant 1.6 Benzin + lpg

    Toyota Corolla 1.4 1.4 D-4D Dizel

    Mazda 3 1.6 2006 - 2008

    Volvo 2005 1.6 Dizel

    Mitsubishi Lancer İnvite Benzin + Lpg 2010 - 2011

    Yardımcı olabileceğimiz konu olursa yazarsanız yardımcı oluruz.
    Üstadım öncelikle zaman ayırıp bu kadar detaylı bilgi verdiğin için teşekkürler, minnettarım..

    Jetta bir arkadaşım kullanıyordu LPG Takılamıyor, takıldığı zamanda verim alınamıyor diye birşey duymuştum o yüzden soğuk davrandım ( Araç çok hoşuma gidiyor aslında )

    Avensis'e ise resmen vuruldum.. Ancak ortalama 150-200k km aralığında araçlar, yıllarca uno, partner gibi araçlar kullanmış biri olarak artık sanayiye gitmek istemiyorum...

    Avensise önce baktığım için corollayı direkt geçtim

    Volvo aslında çok sağlam araç diye biliyorum ama o ön konsolu insanı arabadan soğutuyor.

    Mitsubishi'ye hiç ısınamadım.

    Mazda'da ise yedek parça fiyatları endişe veriyor ayrıca ben halen avensis i düşünüyorum
  • 18-12-2015, 16:37:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım öncelikle zaman ayırıp bu kadar detaylı bilgi verdiğin için teşekkürler, minnettarım..

    Jetta bir arkadaşım kullanıyordu LPG Takılamıyor, takıldığı zamanda verim alınamıyor diye birşey duymuştum o yüzden soğuk davrandım ( Araç çok hoşuma gidiyor aslında )

    Avensis'e ise resmen vuruldum.. Ancak ortalama 150-200k km aralığında araçlar, yıllarca uno, partner gibi araçlar kullanmış biri olarak artık sanayiye gitmek istemiyorum...

    Avensise önce baktığım için corollayı direkt geçtim

    Volvo aslında çok sağlam araç diye biliyorum ama o ön konsolu insanı arabadan soğutuyor.

    Mitsubishi'ye hiç ısınamadım.

    Mazda'da ise yedek parça fiyatları endişe veriyor ayrıca ben halen avensis i düşünüyorum
    Estğ rica ederim. Ben size FSI kesinlikle almayın diye parantez açıp yazdım. Bunu yazmamın nedeni FSI motorlara LPG takılamamasıdır. Kendim 2009 1.6 102 HP Motor Jettaya sahibim. Aracımda LPG mevcut. 1.6 102HP'lik düz motorlara LPG montajı yapılmaktadır. Ve birebir uyumludur.

    LPG TSI ve FSI motorlar ile uyumsuzdur. Benim kendi şahsi fikrimi soracak olursanız kesinlikle JETTA almanızı çok isterim. Gerçekten araç hem konforlu hem sağlam hem yakıtı güzel hem karizma bir araç. Kullandınız mı bilmiyorum detaylı olarak kesinlikle incelemenizi tavsiye ederim.

    Sattıgınızda ekmek peynir gibi satılır. Uzun yolda ve özellikleri itibariyle hak ediyorsun bu parayı diyeceğiniz araçtır. Asla yarı yolda bırakmaz.

    Mutlaka incelemeniz tavsiyemdir. Eğer Jetta almaya karar verirseniz ya da farklı araç link gönderin inceleyelim yardımcı oluruz.