Arkadaşlar merhaba

38-39 bin lira üst limitli araç almayı planlıyorum. Aklımdan geçen ise

Citröen C-elysee exclusive 1.6 hdi

Bu araç hakkındaki düşünceleriniz nedir ? Tavsiye edeceğiniz farklı bir araç varmıdır ?