Üstadım öncelikle zaman ayırıp bu kadar detaylı bilgi verdiğin için teşekkürler, minnettarım..
Jetta bir arkadaşım kullanıyordu LPG Takılamıyor, takıldığı zamanda verim alınamıyor diye birşey duymuştum o yüzden soğuk davrandım ( Araç çok hoşuma gidiyor aslında )
Avensis'e ise resmen vuruldum.. Ancak ortalama 150-200k km aralığında araçlar, yıllarca uno, partner gibi araçlar kullanmış biri olarak artık sanayiye gitmek istemiyorum...
Avensise önce baktığım için corollayı direkt geçtim
Volvo aslında çok sağlam araç diye biliyorum ama o ön konsolu insanı arabadan soğutuyor.
Mitsubishi'ye hiç ısınamadım.
Mazda'da ise yedek parça fiyatları endişe veriyor ayrıca ben halen avensis i düşünüyorum
Estğ rica ederim. Ben size FSI kesinlikle almayın diye parantez açıp yazdım. Bunu yazmamın nedeni FSI motorlara LPG takılamamasıdır. Kendim 2009 1.6 102 HP Motor Jettaya sahibim. Aracımda LPG mevcut. 1.6 102HP'lik düz motorlara LPG montajı yapılmaktadır. Ve birebir uyumludur.
LPG TSI ve FSI motorlar ile uyumsuzdur. Benim kendi şahsi fikrimi soracak olursanız kesinlikle JETTA almanızı çok isterim. Gerçekten araç hem konforlu hem sağlam hem yakıtı güzel hem karizma bir araç. Kullandınız mı bilmiyorum detaylı olarak kesinlikle incelemenizi tavsiye ederim.
Sattıgınızda ekmek peynir gibi satılır. Uzun yolda ve özellikleri itibariyle hak ediyorsun bu parayı diyeceğiniz araçtır. Asla yarı yolda bırakmaz.
Mutlaka incelemeniz tavsiyemdir. Eğer Jetta almaya karar verirseniz ya da farklı araç link gönderin inceleyelim yardımcı oluruz.