t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İllaki biliyorsunuzdur ancak ben yine de bir tavsiyede bulunmak isterim sizlere.

Fransız araçlarına pek sıcak bakmayın. Peugeot Citroen Renault gibi..

Bütçeniz oldukça iyi size alman araçları arasında bir kaç önerim olabilir. Segment belirtmemişsiniz Sedan olacak demişsiniz.

Araç alırken özellikle Alman İspanyol Japon Amerikan araçları öncelikle tercih nedeniniz olursa size üzmez diye düşünüyorum. Aşağıda yazacağım bazı araçlar Marka olarak kesinlikle şüphe duymayacağınız markalardır. Mazda ve Mitsubishi hariç kalan araçların satışları oldukça hızlıdır. 2 3 yıl gibi bir süre binmeyi düşünüyorsanız gözü kapalı hepsine bakabilirsiniz. Yer alan araçlar kendini Dünya çapında kanıtlamıştır. Baktiğiniz Fluence modeline benzemez.

Wolkswagen Jetta 2007 - 2009 Comfortline 1.6 102 HP Benzin + lpg
(FSI Kesinlikle almayın)

Toyota Avensis 2006 2007 Elegant 1.6 Benzin + lpg

Toyota Corolla 1.4 1.4 D-4D Dizel

Mazda 3 1.6 2006 - 2008

Volvo 2005 1.6 Dizel

Mitsubishi Lancer İnvite Benzin + Lpg 2010 - 2011

Yardımcı olabileceğimiz konu olursa yazarsanız yardımcı oluruz.
Üstadım öncelikle zaman ayırıp bu kadar detaylı bilgi verdiğin için teşekkürler, minnettarım..

Jetta bir arkadaşım kullanıyordu LPG Takılamıyor, takıldığı zamanda verim alınamıyor diye birşey duymuştum o yüzden soğuk davrandım ( Araç çok hoşuma gidiyor aslında )

Avensis'e ise resmen vuruldum.. Ancak ortalama 150-200k km aralığında araçlar, yıllarca uno, partner gibi araçlar kullanmış biri olarak artık sanayiye gitmek istemiyorum...

Avensise önce baktığım için corollayı direkt geçtim

Volvo aslında çok sağlam araç diye biliyorum ama o ön konsolu insanı arabadan soğutuyor.

Mitsubishi'ye hiç ısınamadım.

Mazda'da ise yedek parça fiyatları endişe veriyor ayrıca ben halen avensis i düşünüyorum