Hocam bende @t0praK Arkadaşa kesinlikle katılıyorum.
Alman arabaları orta seviye ve hatta üst seviye insanlara hitap eden tek cinstir.
Örneğin bende 1 sene önce 95 model Opel Vectra 2.0 vardı Hocam. Normalde alt seviye bir araba 13bin TL civarında piyasası var. Her ay Memleketime gittim geldim 9 ay boyunca. 1 kez ne sıkıntı verdi ne de bir sorunum oldu. Rahatlık dersen zaten bu fiyata alabilecğein en rahatı, sağlamlık dersen yine aynı şekilde, yakın 20Kr. yakıyordum uzun yolda, şehir için 30-35Kr.
Ve daha bunun gibi birsürü Opel maceram oldu.
Sizin bütçeniz çok sağlam olduğundan Size Honda, Wolkswagen, Opel.
Bu üçü arasında düşünmenizi tavsiye ederim.
Honda da modelinin kaç olduğu önemli bile değil paranıza göre Civic,
WW ise Passat yada Golf,
Opel İnsg, Astra, Vectra.
Tavsiyemdir.