Selamlar, başlıktaki lpg ve otomatik 5.20 bmw'ler hakkında bilgi lazım.
Lpg'de Km başı yakıtı +
Konfor ve sürüş performansı +
Bu araçta km ve boya'ya bakmalımıyız? +
98 model için 26 bin tl civarı bir rakam verilirmi +
Aracı seçerken neye dikkat etmeliyiz.
örnek bir ilan gösteriyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...14379940/detay
her cevaba + ve like
98-99 Model 5.20i
7
●778
- 30-06-2015, 23:20:49araca bakıyorumda BMW nin ölüsü yeter,araç 98 model ama tank gibi gösterişli,bence bu parayı fazlasıyla eder,yakıtını bilgisi olan arkadaşlar net cevaplayacaktır belki ama,benim tahminlerim 1.9 motor olduğunu varsayarsak lpg ile yine 30 kuruş ve üstü yakar.Bu model arçlarda boya ve km takıntınız olmasın,araç temizse,boya varsada işçilik iyiyse bence alınır.Yine söylüyorum araba gerçekten çok güzel duruyor.
- 30-06-2015, 23:34:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2. el araç alıp satan biri olarak söylüyorum;
Bu gibi BMW leri bi alırken sevinirsin birde satarken kurtuldum diye.Kullanması gerçekten zevkli bir araç ama yakıt konusunda çok müsrifdir.Parçaları epey pahalıdır.
Kesinlikle uzak dur. - 03-07-2015, 17:00:39Özellikle bunun gibi eski bmw'lerden anlayan birisi olarak, ilandaki arabanın km'si doğruysa kendimi yakarım
) km'si orjinal bmw bulmak çok zordur, tanıdıktan olmadığı sürece almanızı önermem. Ayrıca yakıt olarak da lpg'de şehir için ortalama 13-15litre yakar. Km'de 35 kuruş civarı lpg tüketiminiz olur. Motor veya otomatik vites masraf açarsa başınıza bir hayli iş açar. Boyasına falan bakmayın, ağır kazası olmasın yeter. İlandaki arabanın sorunsuz olduğuna asla inanmıyorum. Bu modelde bmw'leri tanıdıktan olmadıkça almayı tavsiye etmiyorum, hele galerilere hiç bulaşmayın bence.
) km'si orjinal bmw bulmak çok zordur, tanıdıktan olmadığı sürece almanızı önermem. Ayrıca yakıt olarak da lpg'de şehir için ortalama 13-15litre yakar. Km'de 35 kuruş civarı lpg tüketiminiz olur. Motor veya otomatik vites masraf açarsa başınıza bir hayli iş açar. Boyasına falan bakmayın, ağır kazası olmasın yeter. İlandaki arabanın sorunsuz olduğuna asla inanmıyorum. Bu modelde bmw'leri tanıdıktan olmadıkça almayı tavsiye etmiyorum, hele galerilere hiç bulaşmayın bence.