Özellikle bunun gibi eski bmw'lerden anlayan birisi olarak, ilandaki arabanın km'si doğruysa kendimi yakarım

) km'si orjinal bmw bulmak çok zordur, tanıdıktan olmadığı sürece almanızı önermem. Ayrıca yakıt olarak da lpg'de şehir için ortalama 13-15litre yakar. Km'de 35 kuruş civarı lpg tüketiminiz olur. Motor veya otomatik vites masraf açarsa başınıza bir hayli iş açar. Boyasına falan bakmayın, ağır kazası olmasın yeter. İlandaki arabanın sorunsuz olduğuna asla inanmıyorum. Bu modelde bmw'leri tanıdıktan olmadıkça almayı tavsiye etmiyorum, hele galerilere hiç bulaşmayın bence.