2. el araç alıp satan biri olarak söylüyorum;
Bu gibi BMW leri bi alırken sevinirsin birde satarken kurtuldum diye.Kullanması gerçekten zevkli bir araç ama yakıt konusunda çok müsrifdir.Parçaları epey pahalıdır.

Kesinlikle uzak dur.