O parayı eder etmesine ama parçası pahalı yakıtı yüksek, siz kendiniz ben baş edebilirim diyorsanız almanızda bir sakınca yok BMW her zaman para eder. Ama üstesinden gelemeyecekseniz tavsiye etmem.