araca bakıyorumda BMW nin ölüsü yeter,araç 98 model ama tank gibi gösterişli,bence bu parayı fazlasıyla eder,yakıtını bilgisi olan arkadaşlar net cevaplayacaktır belki ama,benim tahminlerim 1.9 motor olduğunu varsayarsak lpg ile yine 30 kuruş ve üstü yakar.Bu model arçlarda boya ve km takıntınız olmasın,araç temizse,boya varsada işçilik iyiyse bence alınır.Yine söylüyorum araba gerçekten çok güzel duruyor.