• 30-07-2016, 20:15:24
    #10
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ellerinize sağlık bende indirmiştim PSD yi müsait zamanda css döküp dağıtacaktım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:57:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:19 --

    Responsive değilmiş bootstrapa çevirdiğim zaman konu altından paylaşırım.
    Valla responsive çevirmeye zamanım olmadı üstadım bootstrap sevenler içinde güzel olur aslında. Beklemedeyim

    Delux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler
    Rica ederim nedemek

    smartlimon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eline sağlık gayet başarılı html 'e dökmüşsün tasarımı.
    Çok teşekkür ederim üstadım nedemek
  • 04-10-2017, 18:30:03
    #11
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerine kollarına sağlık hocam.
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bugün bir arkadaşa bunun psd html istedim sağolsun oda konunuzu gösterdi şimdi sıra buna aslında bitane üye olma sayfası eklemek lazım teşekkürler Emeğinize sağlık
    smartlimon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eline sağlık gayet başarılı html 'e dökmüşsün tasarımı.
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ellerinize sağlık bende indirmiştim PSD yi müsait zamanda css döküp dağıtacaktım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:57:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:19 --

    Responsive değilmiş bootstrapa çevirdiğim zaman konu altından paylaşırım.
    hocam elinde bu tasarım olan varsa paylaşabilir mi rica etsem?