Hocam ellerinize sağlık bende indirmiştim PSD yi müsait zamanda css döküp dağıtacaktım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:57:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:19 --
Responsive değilmiş bootstrapa çevirdiğim zaman konu altından paylaşırım.
Valla responsive çevirmeye zamanım olmadı üstadım bootstrap sevenler içinde güzel olur aslında. Beklemedeyim
Rica ederim nedemek
eline sağlık gayet başarılı html 'e dökmüşsün tasarımı.
Çok teşekkür ederim üstadım nedemek