• 15-07-2016, 14:57:31
    #1
    ---
  • 15-07-2016, 16:05:38
    #2
    Ellerine kollarına sağlık hocam.
  • 15-07-2016, 17:05:39
    #3
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerine kollarına sağlık hocam.
    Nedemek hocam işinizi gördüyse ne mutlu bana
  • 17-07-2016, 23:22:53
    #4
    Empires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedemek hocam işinizi gördüyse ne mutlu bana
    bende bugün bir arkadaşa bunun psd html istedim sağolsun oda konunuzu gösterdi şimdi sıra buna aslında bitane üye olma sayfası eklemek lazım teşekkürler Emeğinize sağlık
  • 17-07-2016, 23:25:06
    #5
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bugün bir arkadaşa bunun psd html istedim sağolsun oda konunuzu gösterdi şimdi sıra buna aslında bitane üye olma sayfası eklemek lazım teşekkürler Emeğinize sağlık
    Merhaba hocam,

    Zaten ben bir login oluşturdum aslında orada ki mantığı kullanarak birtane register oluşturabilirsiniz. Sorun yaratacağını sanmıyorum.

    Teşekkürler.
  • 17-07-2016, 23:35:42
    #6
    Empires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,

    Zaten ben bir login oluşturdum aslında orada ki mantığı kullanarak birtane register oluşturabilirsiniz. Sorun yaratacağını sanmıyorum.

    Teşekkürler.
    bende şimdi bir login sayfası psd indirdim bakalım yapabilecekmiyim
  • 30-07-2016, 19:09:10
    #7
    eline sağlık gayet başarılı html 'e dökmüşsün tasarımı.
  • 30-07-2016, 19:31:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler
  • 30-07-2016, 19:57:31
    #9
    Hocam ellerinize sağlık bende indirmiştim PSD yi müsait zamanda css döküp dağıtacaktım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:57:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:19 --

    Responsive değilmiş bootstrapa çevirdiğim zaman konu altından paylaşırım.