Hocam ellerinize sağlık bende indirmiştim PSD yi müsait zamanda css döküp dağıtacaktım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:57:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:19 --
Responsive değilmiş bootstrapa çevirdiğim zaman konu altından paylaşırım.