Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ellerinize sağlık bende indirmiştim PSD yi müsait zamanda css döküp dağıtacaktım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:57:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:19 --

Responsive değilmiş bootstrapa çevirdiğim zaman konu altından paylaşırım.
Valla responsive çevirmeye zamanım olmadı üstadım bootstrap sevenler içinde güzel olur aslında. Beklemedeyim

Delux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler
Rica ederim nedemek

smartlimon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eline sağlık gayet başarılı html 'e dökmüşsün tasarımı.
Çok teşekkür ederim üstadım nedemek