Ellerine kollarına sağlık hocam.
bende bugün bir arkadaşa bunun psd html istedim sağolsun oda konunuzu gösterdi şimdi sıra buna aslında bitane üye olma sayfası eklemek lazım teşekkürler Emeğinize sağlık
eline sağlık gayet başarılı html 'e dökmüşsün tasarımı.
Hocam ellerinize sağlık bende indirmiştim PSD yi müsait zamanda css döküp dağıtacaktım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:57:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:19 --
Responsive değilmiş bootstrapa çevirdiğim zaman konu altından paylaşırım.
hocam elinde bu tasarım olan varsa paylaşabilir mi rica etsem?