• 15-11-2012, 19:34:00
    #10
    Hocam bildiğim kadarıyla bu çaptaki saldırılar için (çok sayıda botnet-zombi pc) hiç kimse size %100 koruma sağlayamaz
  • 15-11-2012, 20:01:08
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin site neydi?

    zaten onumuzdeki ay yeni odeme yapmam gerekiyor, su anda totalin.com dayim. yeni korumali bisey ariyorum bakalim...
    pm attım
  • 15-11-2012, 20:12:21
    #12
    benim anlamadigim hala saldiri devam ederken digerleri nasil korunuyor? benim hosta sordum, aylik 180 euroya tam koruma var ama o para bende yok

    bu saldirilar hakkinda forumda bir konuya rastlayamadim, varsa link paylasabilir misiniz?
  • 15-11-2012, 20:16:29
    #13
    Misafir
    http://www.uzmancozumler.com.tr/ önerebilirim.

    Ancak FTWDA'nın da dediği gibi saldırılar kesilmiş sanırım, birkaç ay önce de benim de sitem bulunan alandaki lider foruma böyle güçlü bir saldırı gelmişti. Hostu değiştirmek hatta yeni makine almak zorunda kalmışlardı, kötü gerçekten. Umarım siteleriniz yeniden eski düzenine oturur.
    • Zwolle
    Zwolle bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-11-2012, 20:23:37
    #14
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.uzmancozumler.com.tr/ önerebilirim.

    Ancak FTWDA'nın da dediği gibi saldırılar kesilmiş sanırım, birkaç ay önce de benim de sitem bulunan alandaki lider foruma böyle güçlü bir saldırı gelmişti. Hostu değiştirmek hatta yeni makine almak zorunda kalmışlardı, kötü gerçekten. Umarım siteleriniz yeniden eski düzenine oturur.
    Yani bunu yapanlarin Allah belasini versin, o kadar insanin emegiyle oynuyorlar. Onlarin yaptigi saldiriyi anlamak mumkun degil. gunluk 1500-2000 ziyaretcisi olan bir forumuz yani. aylik 50.000 civari hit.

    Bizi bu duruma soktular da ne gecti ellerine?

    Daha 2-3 saat once bize olan saldirilar halen devam ediyordu. O yuzden daha yedekleri bile geri yukleyemeden suspend yedik. Basimin agrimayacagi bi yer ariyorum, insallah bulurum bakalim...
  • 15-11-2012, 21:07:30
    #15
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadigim hala saldiri devam ederken digerleri nasil korunuyor? benim hosta sordum, aylik 180 euroya tam koruma var ama o para bende yok

    bu saldirilar hakkinda forumda bir konuya rastlayamadim, varsa link paylasabilir misiniz?
    korunmuyoruz saldırı kesildi. bekle hocam yarın akşamı açılmazsa alırsın, boşuna para israf etme.
  • 15-11-2012, 21:10:32
    #16
    FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korunmuyoruz saldırı kesildi. bekle hocam yarın akşamı açılmazsa alırsın, boşuna para israf etme.
    simdilik kesildi diyorsunuz da adamlar oyle demiyor. en azindan benim sitem icin. onumuzdeki ay zaten almam gerekecek. o yuzden simdiden bakiyorum. duzgun birsey bulabilirsem butceme gore alicam.

    birde su mesajinizi gordum:

    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...ermisiniz.html

    Siz de ddos saldiri yapiyorsunuz sanirim. Android forumunuz da var, insan killanmiyor degil yani
  • 15-11-2012, 21:47:02
    #17
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    simdilik kesildi diyorsunuz da adamlar oyle demiyor. en azindan benim sitem icin. onumuzdeki ay zaten almam gerekecek. o yuzden simdiden bakiyorum. duzgun birsey bulabilirsem butceme gore alicam.

    birde su mesajinizi gordum:

    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...ermisiniz.html

    Siz de ddos saldiri yapiyorsunuz sanirim. Android forumunuz da var, insan killanmiyor degil yani
    hem oraya yazıp hemde burda saldırı ile ilgili yazı yazmam sizce anlamsız değil mi, bilerek açık vermek? benim forumda kapananlar arasındaydı
  • 16-11-2012, 18:45:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem oraya yazıp hemde burda saldırı ile ilgili yazı yazmam sizce anlamsız değil mi, bilerek açık vermek? benim forumda kapananlar arasındaydı
    Sizin forumun adresi ne? androidfrm.com mu?