benim anlamadigim hala saldiri devam ederken digerleri nasil korunuyor? benim hosta sordum, aylik 180 euroya tam koruma var ama o para bende yok

bu saldirilar hakkinda forumda bir konuya rastlayamadim, varsa link paylasabilir misiniz?