korunmuyoruz saldırı kesildi. bekle hocam yarın akşamı açılmazsa alırsın, boşuna para israf etme.
simdilik kesildi diyorsunuz da adamlar oyle demiyor. en azindan benim sitem icin. onumuzdeki ay zaten almam gerekecek. o yuzden simdiden bakiyorum. duzgun birsey bulabilirsem butceme gore alicam.
birde su mesajinizi gordum:
https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...ermisiniz.html
Siz de ddos saldiri yapiyorsunuz sanirim. Android forumunuz da var, insan killanmiyor degil yani