FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korunmuyoruz saldırı kesildi. bekle hocam yarın akşamı açılmazsa alırsın, boşuna para israf etme.
simdilik kesildi diyorsunuz da adamlar oyle demiyor. en azindan benim sitem icin. onumuzdeki ay zaten almam gerekecek. o yuzden simdiden bakiyorum. duzgun birsey bulabilirsem butceme gore alicam.

birde su mesajinizi gordum:

https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...ermisiniz.html

Siz de ddos saldiri yapiyorsunuz sanirim. Android forumunuz da var, insan killanmiyor degil yani