Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
simdilik kesildi diyorsunuz da adamlar oyle demiyor. en azindan benim sitem icin. onumuzdeki ay zaten almam gerekecek. o yuzden simdiden bakiyorum. duzgun birsey bulabilirsem butceme gore alicam.

birde su mesajinizi gordum:

https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...ermisiniz.html

Siz de ddos saldiri yapiyorsunuz sanirim. Android forumunuz da var, insan killanmiyor degil yani
hem oraya yazıp hemde burda saldırı ile ilgili yazı yazmam sizce anlamsız değil mi, bilerek açık vermek? benim forumda kapananlar arasındaydı