Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim anlamadigim hala saldiri devam ederken digerleri nasil korunuyor? benim hosta sordum, aylik 180 euroya tam koruma var ama o para bende yok

bu saldirilar hakkinda forumda bir konuya rastlayamadim, varsa link paylasabilir misiniz?
korunmuyoruz saldırı kesildi. bekle hocam yarın akşamı açılmazsa alırsın, boşuna para israf etme.